Lentoyhtiöt Air France ja KLM tiivistävät yhteistyötään ja ovat ottaneet yhteiseen käyttöön KLM:n BlueBiz kanta-asiakasohjelman yrityksille.
Aiemmin kanta-asiakasohjelma on ollut ainoastaan KLM:n asiakkaiden ulottuvilla, nyt Air Francen matkustajat Irlannissa ja Iso-Britanniassa saavat myös edut käyttöönsä.
Keskiviikkona käyttöön otettu BlueBiz korvaa aiemmin käytössä olleet erilliset kanta-asiakasohjelmat ja on suunnattu pienille- ja keski-suurille yrityksille.
BlueBiz-ohjelman asiakasyritykset saavat ”Blue Credits”-pisteitä aina, kun työntekijät matkustavat Air Francen tai KLM:n lennoilla.
Pisteet ovat voimassa 24 – 36 kuukauteen ja niitä voidaan käyttää lentolippujen maksuun tai lentoluokan korostukseen.
Aiempien kanta-asiakasohjelmien jäsenet siirtyvät automaattisesti uuden ohjelman piiriin, samoin siirtyvät ansaitut edellisten ohjelmien pisteet yritysten käytettäviksi uuden ohjelman puitteissa.
Kanta-asiakasohjelman jäsenyys on yrityksille maksuton eikä siihen sisälly vaatimuksia lentojen minimi määrästä.
Sun, Apr 11, 2010
Lennot: Air France, Lennot: KLM, Uutiset