SAS Group solmi viiden vuoden ns. full content-sopimuksen Amadeus-järjestelmän kanssa heinäkuun 9. päivä .
SAS, Blue1, Wideröe sekä Estonian Air ovat tehneet päätöksen, että kuluttajille tarjotaan kaikki lennot samaan hintaan varauskanavasta riippumatta.
Tämä tarkoittaa sitä, että Amadeus-järjestelmää käyttävien matkatoimistojen myyntitoimistot ja verkkokaupat, sekä heidän asiakasyritystensä itsevarausjärjestelmät sisältävät täysin samat tiedot, kuin lentoyhtiön omat myyntikanavat.
SAS-ryhmän myynnistä ja markkinoinnista vastaava Robin Kamark kertoo viiden vuoden sopimuksen tarjoavan matkatoimistoille täyden pääsyn SAS:n tuotteisiin.
Samalla sopimus takaa SAS-ryhmän tuotteiden kustannustehokkaan jakelun niin Skandinaviassa kuin maailmallakin.
Amadeuksella on ns. full content-sopimus jo 130 lentoyhtiön kanssa ja sen kautta tehdään vuosittain yli 255 miljonaa lentovarausta.
Sun, Jul 26, 2009
Uutiset