Finnair valitsi yli 5200 hakijan joukosta neljä asiantuntevaa Quality Hunteria, jotka lähtivät matkaan tänään. Quality Hunterit kiertävät ympäri maailmaa Finnairin kohteita ja havainnoivat laatua niin lentomatkoilla, lentoasemilla kuin perillä kohteissa.
“Quality Hunteriksi hakevien määrä ylitti odotuksemme – saimme valtavasti hyviä hakemuksia ympäri maailmaa. Toivon projektin tuottavan laadukkaita kehitysideoita, joita voimme jalostaa asiakkaidemme nautittaviksi. Toivottavasti aihe herättää myös paljon keskustelua Rethink Quality-sivustolla”, sanoo Finnairin globaalista markkinoinnista vastaava Jarkko Konttinen yhtiön tiedotteessa.
Quality Huntereiksi valikoituivat Christina Lund Sorensen Tanskasta, Ella Marshall (kuvassa) Iso-Britanniasta, Warren Singh-Bartlett Libanonista sekä Wolfgang Wagner Saksasta.
Christina Lund Sorensen on valokuvaaja ja toimittaja Kööpenhaminasta ja hän testaa ensimmäiseksi Finnairin lennot Tokioon ja palvelut kohteessa.
Ella Marshall on lontoolainen toimittaja ja toimitussihteeri, joka on opiskellut muotialaa ja journalismia ja hänen ensimmäisenä kohteenaan ovat lennot New Yorkiin.
Warren Singh-Bartlett on pakistanilaissyntyonen toimittaja ja opettaja, joka asuu tällä hetkellä Beirutissa. Warren suuntaa ensimmäiseksi pohjoisen luonnon keskelle Rovaniemelle.
Wolfgang Wagner toimii pääomasijoittajana ja on kokenut bisnes- ja vapaa-ajanmatkustaja, joka asustaa Münchenin lähistöllä. Wolfgangin ensimmäinen kohde on muodikas Milano.
Quality Huntereiden matkaa voi halutessaan seurata osoitteessa
www.finnair.com/rethinkquality, jossa he bloggaavat kokemuksistaan ja jakavat kuvia sekä videoita.
Sivustolla esitellään myös osallistujien alustava kahden kuukauden lento-ohjelma.
Niiden lukijoiden kesken, jotka kommentoivat Huntereiden kirjoituksia tai äänestävät suosikki-Hunteriaan, arvotaan lentopaketti, joka käsittää kahdet Eurooppa-Aasia–lennot.
Finnair on ollut edelläkävijä sosiaalisen median hyödyntämisessä. Finnairin vuonna 2009 aloittamalla blogilla on ollut yli puoli miljoonaa lukijaa, keväällä 2010 avatulla Finnairin Facebook-sivulla on yli 23 000 fania.
Quality Hunter -kampanja syntyi viestintätoimisto Milttonin ideasta.
Kuva Finnairin media-palvelusta.
Mon, Oct 4, 2010
Lennot: Finnair, Uutiset