Arean lentoliput tulkittiin roskapostiksi | Vuelos Baratos .info
RSS

Arean lentoliput tulkittiin roskapostiksi

Tue, May 25, 2010

Uutiset

Taloussanomien mukaan viime aikoina matkatoimisto Arean yritysasiakkaat ovat ottaneet yhteyttä ihmetellen lentolippujensa viipymistä.

Matkatoimiston tietohallinto selvitti asiaa ja kävi ilmi, että sähköpostitse lähetetyt lentoliput olivat joutuneet yritysten roskapostiin.

Syynä lentolippujen päätymiseen roskapostiksi pidetään Arean tiedottajan, Tuulia Taipaleen mukaan yritysten kiristyneitä palvelinasetuksia, joiden sähköpostisuodattimet tulkitsevat saapuvat postit herkemmin roskapostiksi.

Taipaleen mukaan kyse on ollut yksittäisistä tapauksista pienemmissä yrityksissä.

Kansainvälinen Amadeus vastaa matkojen sähköisestä järjestelmästä, eikä ole muuttanut palvelinasetuksiaan, joten vika löytyy vastaanottajapäässä.

Ongelmasta päästään, jos lisätään Amadeuksen palvelimet ja sähköpostiosoitteet sallittujen osoitteiden listalle ja näin yritysten ostamat lennot saapuvat perille entiseen tapaan:
emailserver@pop3.amadeus.net
emailserver2@pop3.amadeus.net
emailserver3@pop3.amadeus.net
emailserver4@pop3.amadeus.net
ja sähköpostipalvelin pop3.amadeus.net

,

Esta entrada fue escrita por:

- que ha escrito 1315 entradas en uutiset.halvatlennot.fi.


Contacta con el autor

Los comentarios están cerrados.