Airline Business aikakausilehti sekä kanta-asiakasohjelmiin erikoistunut management-yhtiö Global Flight ovat palkinneet Air Berlin lentoyhtiön topbonus-ohjelman ”Loyalty Award 2010” palkinnolla.
”Loyalty Award”-palinnot jaetaan joka vuosi lentoyhtiöille huomattavista saavutuksista ja innovaatiosta.
Tällä kertaa Air Berlin palkittiin topbonus kanta-asiakasohjelmaan lisätystä tuotteesta ”Oma reittini” , jossa lentoyhtiön statusasiakkaiden Euroopan sisäiset lennot antavat kaksinkertaiset mailipisteet.
Palkinnon antaneen tuomariston mukaan Air Berlin on kehittänyt haasteellisen liiketoimintavuoden aikana uuden tuotteen, jolla lisätään asiakastyytyväisyyttä.
Palkinnon vastaanotti Air Berlinin asiakasuskollisuus- ja yhteistyöosaston johtaja Johannes Ganser Kuala Lumpurissa helmikuun lopulla.
Tue, Mar 9, 2010
Lennot: Air Berlin, Uutiset