Air Baltic lentoyhtiön luoma uusi kanta-asiakasohjelma BalticMiles on saavuttanut lyhyessä ajassa suuren suosion.
BalticMiles luotiin, kun Air Baltic:n aiemmin käyttämän SAS lentoyhtiön EuroBonus-ohjelman sopimus irtisanottiin.
BalticMiles-ohjelma perustuu laajaan tarjontaan, jossa on mukana monen alan yhtiöitä, kertoo lentoyhtiön kaupallinen johtaja Tero Taskila.
Mallia on haettu muun muassa kanadalaiselta Aeroplanilta, joka tekee yhteistyötä noin 80 partnerin 120 brändiä edustavan partnerin kanssa. Heillä on visiona se, että asiakas pystyy ostamaan pisteillä mitä tahansa ja kartuttamaan pisteitään ”pesulasta supermarketteihin”.
”Me lähdimme samalle linjalle. Pisteitä ropisee jo nyt Nesteen huoltoasemilla ja puhelimessa puhumisesta” sanoo Taskila.
Air Balticilla on toistaseksi vasta kymmenen yhteistyökumppania, mutta neuvotteluja käydään Taskilan mukaan 41 yrityksen kanssa.
Ohjelma on vain kolme kuukautta vanha ja siinä on jo melkein 100 000 jäsentä. BalticMilesin suosio yllätti yhtiön väen, he eivät ole pystyneet toimittamaan myös luottokorttina toimivaa kanta-asiakaskorttia riittävän nopeasti sitä haluaville.
BalticMiles-ohjelman jäseneksi pääsee täyttämällä hakulomakkeen, joita löytyy yhtiön lennoilla Baltic Outlook-lehdestä sekä kaikista airBalticin
Sun, Feb 7, 2010
Lennot: Air Baltic, Uutiset