Air France – KLM lentoyhtiöiden suosittu yhteinen Flying Blue – kanta-asiakasohjelma saa 123 000 uutta käyttäjää kuukausittain, viime vuonna luku oli 115 000.
Lentoyhtiöiden kanta-asiakasohjelma tarjoaa etuja jo 17 miljoonalle matkustajalle, jotka voivat kerätä ja käyttää maileja myös 108:ssa Air France- KLM:n kanssa yhteistyössä olevassa lentoyhtiössä tai muussa yrityksessä.
Flying Blue-ohjelman asiakkaista yli puolet ovat kansainvälisiä matkustajia, joista 30 prosenttia tulee Euroopasta.
Flying Blue on tällä hetkellä Euroopan suosituin kanta-asiakasohjelma heti kunkin maan omien lentoyhtiöiden tarjoamien ohjelmien jälkeen.
Ohjelman pisteet eivät vanhene, tosin asiakkaan tulee ostaa SkyTeam-allianssiin kuuluvan lentoyhtiön lennot vähintään joka 20 kuukausi.
Air France – KLM tarjoaa myös pienille- ja keskisuurille yrityksille oman pisteohjelman ( Voyageur Rewards ), jonka puitteissa matkustava henkilökunta saa kerättyä Flying Blue maileja itselleen ja samalla yritys saa hyväkseen sille kertyvät ilmaiset lennot Air Francen reittiverkostossa.
Sat, Feb 6, 2010
Lennot: Air France, Lennot: KLM, Uutiset