RSS

Air France-KLM saa 123 000 uutta ”Flying Blue” jäsentä kuukausittain

Air FranceKLM lentoyhtiöiden suosittu yhteinen Flying Blue – kanta-asiakasohjelma saa 123 000 uutta käyttäjää kuukausittain, viime vuonna luku oli 115 000.

Lentoyhtiöiden kanta-asiakasohjelma tarjoaa etuja jo 17 miljoonalle matkustajalle, jotka voivat kerätä ja käyttää maileja myös 108:ssa Air France- KLM:n kanssa yhteistyössä olevassa lentoyhtiössä tai muussa yrityksessä.

Flying Blue-ohjelman asiakkaista yli puolet ovat kansainvälisiä matkustajia, joista 30 prosenttia tulee Euroopasta.

Flying Blue on tällä hetkellä Euroopan suosituin kanta-asiakasohjelma heti kunkin maan omien lentoyhtiöiden tarjoamien ohjelmien jälkeen.

Ohjelman pisteet eivät vanhene, tosin asiakkaan tulee ostaa SkyTeam-allianssiin kuuluvan lentoyhtiön lennot vähintään joka 20 kuukausi.

Air France – KLM tarjoaa myös pienille- ja keskisuurille yrityksille oman pisteohjelman ( Voyageur Rewards ), jonka puitteissa matkustava henkilökunta saa kerättyä Flying Blue maileja itselleen ja samalla yritys saa hyväkseen sille kertyvät ilmaiset lennot Air Francen reittiverkostossa.

,

Esta entrada fue escrita por:

- que ha escrito 1315 entradas en uutiset.halvatlennot.fi.


Contacta con el autor

Los comentarios estn cerrados.