Lentoyhtiö SAS oli jälleen kesän täsmällisin lentoyhtiö.
SAS:n lennot kesä-, heinä- ja elokuussa saapuivat perille kohteisiinsa 92,65 prosenttisesti aikataulussa.
Lentoyhtiö panostaa täsmällisyyteen erityisesti äskettäin teettämänsä tutkimuksen jälkeen, jossa 2000:sta haastatellusta matkustajasta yli puolet piti myöhästelyä lentomatkustuksen kaikkein ärsyttävimpänä piirteenä.
Lentoyhtiön tavoitteena täsmällisyyden lisäksi on tarjota asiakkaille palveluita, joiden ansiosta matkustaja säästää aikaa;
lähtöselvitys internetin tai tekstiviestin välityksellä, mahdollisuuden tulostaa maihinnousukortti ennen kentälle saapumista sekä nopean turvatarkastuksen, Fast Track’in käyttömahdollisuus.
SAS:n tytäryhtiö Wideroe saavutti neljänneksi täsmällisimmän lentoyhtiön sijan.
Tutkimuksen lentoyhtiöiden täsmällisyydestä toteutti Flightstats ja kohteena olivat sekä perinteiset lentoyhtiöt että halpalentoyhtiöt.
Thu, Sep 17, 2009
Lennot: SAS, Lennot:Wideröe, Uutiset