Finnair on tuonut uuden palvelun kanta-asiakkailleen verkkokaupan muodossa. Nyt kanta-asiakkaat voivat käyttää Finnairin Plus-pisteitään myös tehdessään ostoksia.
Ostokset voi maksaa pelkillä kertyneillä Plus-pisteillä, rahalla tai näiden molempien yhdistelmällä. Näin asiakas voi itse säädellä käyttämänsä pistemäärän ja rahan suhdetta maksaessaa ostoksiaan.
”Ensimmäisessä vaiheessa valikoimassa on noin 1300 tuotetta, mutta uusia saadaan jatkuvasti mukaan.
Tällä hetkellä tarjonnassa on pääosin design-tuotteita, mutta muun muassa elektroniikkavalikoimaa tullaan kasvattamaan” kuvailee Finnair Plussan markkinoinnista vastaava Anna Korpi.
Verkkokaupassa on saatavilla tuotteita Suomen johtavilta design-merkeiltä, kuten Marimekko, Iittala ja Hackman, sekä tunnetuilta ulkomaalaisilta merkeiltä kuten Eva Solo tai Design House Stockholm.
Tilaus uuden verkkokaupan kehittämiseen on tullut suoraan Finnairin kanta-asiakkailta, jotka ovat toivoneet laajempaa pisteiden käyttömahdollisuutta.
Tähän asti pienempien pistemäärien käyttömahdollisuudet ovat olleet rajalliset, Plus Shopin lanseerauksen jälkeen tilanne on toinen, selittää Korpi.
Plus-pisteiltä keräämällä pystyy lunastamaan myös palkintoja tai vaikkapa lennot, tosin näihin tarvittavat pistemäärät ovat suhteellisen korkeita.
Finnairin Plus Shopissa voi asioida, vaikka ei olisikaan kanta-asiakasohjelman jäsen. Maksuvälineinä kelpaavat yleiset luottokortit sekä Nordean, Osuuspankin ja Sampo-pankin verkkotunnuksia käyttämällä.
Verkkokauppa sijaitsee osoitteessa www.finnairplusshop.com ja tuotetilauksia voi tehdä yli 50:een maahan.
Tue, Jun 16, 2009
Lennot: Finnair, Uutiset