Vuoden 2009 tammikuusta lähtien Finncomm Airlines siirtyy kotimaassa lentomatkojen yhdensuuntaiseen hinnoitteluun.
Lentojen hinnoittelussa poistuvat halvoille lipuille ominaiset pitkät ennakko-ostoehdot sekä vaatimus paluulipun ostamisesta samalla.
Aikaisemmin lentoyhtiön vain internetissä toiminut halpalento-konsepti SMART tulee nyt myös matkatoimistoihin. Näin kaikki nekin asiakkaat, joilla ei ole mahdollisuutta tai halua asioida netissä, voivat ostaa lentolippunsa vaivattomasti ja edullisesti.
Edellisen lisäksi lentoyhtiö tarjoaa asiakkailleen myös valittavaksi kaksi muuta kategoriaa, FLEX ja EASY. Yhdessä näistä kolmesta muodostuu selkeä hinnasto, josta asiakas voi valita tarpeisiinsa sopivan vaihtoehdon.
Muutoksilla pyritään laajentamaan asiakaskuntaa ja lisäämään halpojen lentojen myyntiä Suomessa.
Finncomm luottaa tulevaisuuteen taloudellisesta taantumasta huolimatta ja uskoo kasvattavansa markkinaosuuttaan vuonna 2009 Suomessa.
Fri, Dec 26, 2008
Lennot: Finncomm Airlines, Lentoliput, Uutiset