Estonian Airlines on ilmoittanut parannuksista web-sivustojensa palveluissa.
Sivustojen raikkaamman ilmeen lisäksi lentojen varausprosessi on tehty huomattavasti yksinkertaisemmaksi.
Euroopan Unionin toukokuussa julkaiseman tutkimuksen mukaan Estonian Airlinesin internet-sivusto on yksi harvoista eurooppalaisista, jotka täyttävät EU:n vaatimukset kuluttajansuojasta ja jonka informaatio on alusta loppuun selkeää sekä kuluttajaystävällistä.
Lentoyhtiö on ottanut huomioon EU:n suositukset sekä sen tosiasian, että internet on yhä kasvava kauppakanava ja tehnyt nettisivuistaan entistä helppokäyttöisemmät ja asiakasystävällisemmät.
Innovatiivisilla sivuilla asiakas voi varata lennot ja ostaa liput yli 160 kohteeseen nopeammin ja helpommin kuin aiemmin.
Lähtöselvityksen voi nyt myös hoitaa internetin välityksellä, kuten myös valita istuinpaikan lennolle sekä tarkistaa ja käyttää lentoyhtiön kanta-asiakasohjelman Euro-bonus pisteitä.
Netin välityksellä voi myös tilata etukäteen lennolla tarjottavan aterian, varata majoituksen tai vuokrata auton.
Estonian Airlines on luonut uuden sivuston yhteistyössä Velvet Digital Paper-yrityksen kanssa.
Wed, Nov 18, 2009
Lennot: Estonian Air, Uutiset